Drodzy Uczniowie,
decyzją Rady Rodziców oraz Dyrektora ZSP rozpoczynamy realizację „Budżetu Uczniowskiego”.
Cała kwota zebrana przed Radę Rodziców podczas II Kiermaszu Świątecznego zostaje przekazana bezpośrednio na cel, który sami wybierzecie. Wasze wypieki, ozdoby choinkowe, oryginalne kartki świąteczne i inne „cuda” przyniosły kwotę 3 000,00 zł.
Dziękujemy za ogromne zaangażowanie.
Jak wydać te pieniądze, decydujcie sami 😊
Zasady „Budżetu Uczniowskiego”:
- W dniach 9-11 grudnia przewodniczący klas informują Przewodniczącą Samorządu Uczniowskiego o propozycji klasy dot. „Budżetu Uczniowskiego”. Informacja powinna zawierać krótki opis planowanych zakupów wraz z uzasadnieniem oraz cenę. Jedna klasa może zgłosić jedną propozycję. Planowany zakup powinien służyć całej społeczności ZSP. Propozycja może składać się z kilku elementów, o ile łączny koszt nie przekracza zaplanowanego budżetu (w tym roku 3 000,00 zł).
- Spośród złożonych propozycji Komisja w składzie: Przewodnicząca Rady Rodziców, Dyrektor Szkoły, Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego oraz Opiekun Samorządu Uczniowskiego wybierają do 5 propozycji. Ww. propozycje zostaną poddane pod głosowanie uczniów.
- W dniach 16-18 grudnia przewodniczący klas przeprowadzają głosowanie w swoich klasach wybierając jedną z przedstawionych propozycji. O wynikach głosowania informują Przewodniczącą Samorządu Uczniowskiego do 19 grudnia.
- Wyniki głosowania zostają ogłoszone 20 grudnia.
- Rada Rodziców dokonuje zakupu niezwłocznie po ogłoszeniu wyników głosowania.